Domowe batoniki musli (bez pieczenia)

Zobacz jak w prosty sposób przygotować domowe batoniki i osłodzić sobie życie na diecie!

Fotografia - Adam Mikulski

Fotografia - Adam Mikulski

Domowe batoniki są pyszną i "legalną" przekąską w zbilansowanym żywieniu. Wiesz co jesz i o to chodzi!

Należysz do fit szaleńców? A może już ślinka Ci cieknie na samą myśl o czymś słodkim na diecie?
Wykorzystaj przepis w niedzielne, leniwe popołudnie lub na posiłek potreningowy!

Obejrzyj wideo jak przygotować deser KLIK!

Fotografia - Adam Mikulski

Składniki:

Z podanych składników wyszło 8 porcji po 80g :)
1 batonik to około:

  • 315 kcal
  • 2,3 g białka
  • 48 g węglowodanów
  • 12,4 g tłuszczu

Źródło: Nina Nadolny

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Zdrowe odżywianie:

Przekąska po treningu: tost z masłem migdałowym i bananem Z czym do chleba? Trzy przepisy na fit pasty kanapkowe Nie musisz się obawiać, jedząc te ciasta. Są zdrowe i nie tuczą Brownie z batatem i rodzynkami Odchudzające przepisy: jajko zapiekane w awokado Ciasto drożdżowe bez jajek, mleka i masła (wegańskie) Dietetyczne brownie z kaszy jaglanej Tańsze alternatywy dla superproduktów Sernik z dyni na owsianym spodzie z musem śliwkowo-żurawinowym Ciasto gruszkowe Dietetyczny koktajl witaminowy Przekąski i desery dla sportowców Bananowy chleb Przepisy Anny Lewandowskiej i Ewy Chodakowskiej na zdrowe dania Szybkie śniadanie, obiad, kolacja, czyli dania, w które nie trzeba wkładać wiele wysiłku Fioletowy chleb - nowe super food Omlet z płatków owsianych Domowe pralinki Dietetyczna pizza w 10 minut Pieczone sajgonki wegetariańskie Proste kulki 6 przepisów na odchudzające sałatki Pozbądź się toksyn! 5 przepisów na oczyszczające soki Koktajl, który redukuje cholesterol i spala tłuszcz

Popularne w tym tygodniu:

DEKALOG zdrowego odżywiania Trenerki Zdrowej Diety Regulamin konkursu "DIETA MIND" Sól nie taka straszna. 6 AFRODYZJAKÓW na WALENTYNKI i nie tylko…